نياز خريد به ملك و ويلا

همه چيز درباره خريد و فروش ويلا

نياز خريد به ملك و ويلا

جزئيات نياز خريد ويلا

 براي خريد ويلا در شمال كشور بايد مناطق كرانه درياي مازندران را به درستي ارزيابي كنيم . در اولين قدم بايد براي خودمان مشخص نماييم كه ما از خريد ملك دقيقا چه مي خواهيم و اين كه آيا قرار است اين ملك براي زمان فراغت و تعطيلات، سكونت دائمي يا صرفا براي كسب درآمد از طريق گردشگران باشدكه هر كدام از اين مقوله ها با يكديگر متفاوت خواهند بود. در مواردي علت آن سرمايه گذاري مي باشد كه در هر كدام از اين موارد مي توان جنبه سرمايه گذاري آن را نيز لحاظ نمود. از سوي ديگر بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه اگر موضوع كاري در ميان است ، باز موارد جديد براي تامين اين خواسته هاي اشخاص مورد بررسي قرار بگيرد مثلا بناهايي كه در دل جنگل قرار دارند آنتن ‌دهي شان براي موبايل و تجهيزات الكترونيكي بسيار كم است و استفاده از اينترنت نيز ممكن نيست . بنابراين بايد اين موضع را مد نظر داشت و در انتخاب موقعيت هاي جغرافيايي با دقت بيشتري عمل كرد. از سوي ديگر نيز بايد بر اين نكته نيز تاكيد داشت كه اگر خانه ويلايي را براي گذراندن تعطيلات خريداري مي كنيم بايد به منظره‌ي ويلا نيز توجه ويژه‌اي داشته باشيم و از ميان گزينه هايي چون ويلاهاي جنگلي، ويلاهاي باغي و ساحلي اقدام به خريد كنيم .

توضيحاتي در خصوص ويژگي انواع ويلا

براي خريد نبايد عجولانه تصميم گيري كرد و بايد مواردي مانند انتخاب شهر و منطقه، راه‌هاي دسترسي، موقعيت جغرافيايي و امكانات آن كاملا مورد بررسي قرار بگيرد. زيرا اگر بدون دانش كافي و صرفاً به دليل مجذوب محيط شدن اقدام به خريد ملك نماييد، در صورت يك انتخاب نادرست جبراني نخواهيد داشت . پرداخت خسارت بابت لغو قرار خريد و يا عدم توجه به مورادي كه در عقد قرار داد آمده است و مجموعه اي از چنين مشكلات مي تواند شوق شما را براي خريد ويلا از بين ببرد. اگر نمي‌خواهيد با چنين مشكلاتي در گير شويد ، همان ابتدا بايد تمام نكاتي كه براي خريد خانه هاي ويلايي ضروري است را ليست كرده و با دقت و حوصله آن‌ها را  بررسي نماييد و از مشاوران مجرب محلي در خواست كمك كنيد تا از ويژگي ها و معايب همه چيز مطلع شويد . سپس با آگاهي كامل ويلاي دلخواهتان را خريداري كنيد . علاوه بر اين يك سري محدوديت ها نيز همواره وجود دارد كه سبب مي شود تا نتوان هر ويلايي را خريداري نمود. از اين رو بهتر است عوامل محدود كننده مانند هزينه هاي در دسترس و ميزان توانايي مالي را حتما در نظر گرفت و حتي در مواقعي به عنوان اولين مورد با مشاوران مطرح كرد.

نكات خريد ويلا در شمال

نكات ضروري در خريد خانه ويلايي

–اگر براي كسب درآمد مي خواهيد اقدام به خريد ويلا نماييد بايد اين موارد را در نظر بگيريد : شهرهايي را انتخاب كنيد كه گردشگران زيادي را به خود جلب مي كنند . همچنين در اينجا ملاك داشتن يك ويلاي بزرگ نيست چرا كه اكثر گردشگران خانه هاي ويلايي با هزينه كم و متراژ پايين را اجاره مي كنند. ويلاهاي بسيار بزرگ و خاص، مشتريان خاص خود را دارند كه ممكن است براي درآمد زايي چندان به دردتان نخورد و همچنين هزينه نگهداري بالايي دارند.

– اگر در خانواده اي كم جمعيت زندگي مي كنيد، نيازي نيست ويلاهايي خريداري كنيد كه متراژ بالايي داشته باشد . يك ويلاي جمع و جور با محوطه زيبا، مي تواند انتخاب مناسبي براي شما باشد تا بتوانيد از آب و هوا و زيبايي هاي بي نظير شهرهاي شمالي لذت ببريد.

– در صورتي كه ويلاي خود را براي جشن يا مراسمات مختلف خريداري مي كنيد ، پيشنهاد مي شود ويلاهاي بزرگتر را انتخاب نماييد تا بتوانيد پذيرايي بهتري داشته باشيد . تلاش براي تبديل كردن يك باغ به برند مهماني هاي منطقه نيازمند داشتن موقعيت هاي جغرافيايي و فضاي منحصر به فردي مي باشد .

 موقعيت جغرافيايي ملك

موقعيت جغرافيايي ويلا نكته مهم براي خريد آن مي باشد كه حتما لازم است قبل از خريد آدرس آن را از فروشنده يا املاك دريافت كرده و در محل حاضر شد و با نگاهي كاملا خريدارانه محيط و ملك را بررسي نمود. فاصله تا مركز شهر و مكان ها تامين مواد غذايي و نيازهاي ائليه براي سكونت اهميت زيادي دارد . معمولاً ويلاهايي كه در قلب جنگل واقع شده‌اند از مركز شهر و زندگي شهرنشيني فاصله بيشتري نسبت به ويلاهاي شهركي، ويلاهاي و ساحلي دارند اما با وجود اين فاصله براي خريد بايد مسافت زيادي را طي مي نمايند تا بتوانيد به فروشگاه‌هاي سطح شهر دسترسي داشته باشند. همچنين در صورتي كه نياز به دريافت خدمات درماني داشته باشيد، در دل جنگل هيچ مركزي براي فوريت‌هاي پزشكي در نظر گرفته نشده و بايد تا شهر حركت كنيد تا بتوانيد به نزديك‌ترين درمانگاه يا بيمارستان برسيد كه اين موضوع با سلامتي و جان افراد سروكار دارد و بحث بسيار مهم به شمار مي رود. با وجود اين كه موارد ذكر شده تنها دو مورد از معايب ويلاهاي جنگلي است، با اين وجود افراد زيادي هستن تا براي دوري از دغدغه هاي زندگي شهري در اين مناطق اقامت داشته باشند . ويلاهاي ساحلي نيز دسترسي مناسب‌تري دارند، اما با توجه به اين كه درياي هميشه خروشان دركنار آن‌ها قرار دارد. روزها زمستاني سرد و تابستان‌هاي شرجي و مرطوبي دارند كه اين موارد سبب مي شود تا تغيير دما را بيش از ديگران حس نمايند. البته اين نوع خانه هاي ويلايي پر طرفدار هستند .

   
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.